Ensin kärry perään ja kohti Orimattilaa hakemaan tasolaseria jälleen lainaan. Motonetista kuormaliinat, Onniselta maadoituskaapelia ja K-Raudasta vielä kottikärryt ja puuttuneet eristeet pilarianturoiddn alle. Sitten raks.... Mitä per? Obelixista taas kallisvalo tauluun ja tällä kertaa vilkkuvana! Ei muuta kun u-käännöksen kautta Länsiautoa kohti. Onneksi vikakoodin luvuissa paljastui vain ajoneston kiukutelleen. Todennäköisin syy: lopussa oleva patteri avaimessa (ei ollut viimeisessä huollossa mukana paristonvaihdossa) tai toisen auton avaimet samassa nipussa. Vikakoodi pois ja kohti tonttia. Huh :)
Päätin purkaa ylimääräiset linjanarut pois tieltä. Ilmeisesti kandee vetää vain ja ainoastaan ne narut, mitä juuri sillä hetkellä tarvitsee. Muuten saa pujotella niitä jatkuvasti ja alkaa meno näyttää hidastetulta ylipainoisten aitajuoksulta. Vaikka sitä se onkin, niin ehkei tarvitse sitä riemua naapureille erikseen tarjota. Ilmankin on varmaan ollut naurussa pitelemistä, kun yritin tehdä harkoista pilarimuotteja.
Harkkoja sommittelemassa paikoilleen tulevien pilarien ympärille alkoi vähän fiilis olemaan sellainen, ettei hommasta oikein tule mitään. Sorapatjassa ei leveyttä ihan niin paljon, että saisi kunnolla tuettua paikoilleen. <60cm leveä eriste ei oikein millään sommittelulla sekään tuntunut harkkojen sisäpuolelle jäävän. Perinteinen lautamuotti alkoi tuntumaan huomattavasti fiksummalta idealta.



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti